Våfflor

Datum 2010-03-28 | Tid 11:51:56
Jag är så trött idag! Har sovit 4½ timme imorse. Var ju på fest igår och kom hem kvart i sex imorse. Det var verkligen inte tänkt att jag skulle komma hem så sent eller tidigt kanske man ska säg. Så blev det iallafall. Hade en trevlig kväll och det är ju huvudsaken. Anledningen att det blev som det blev var ett väldigt långt samtal som jag egentligen inte hade med att göra från början. Det verkade ha löst sig och det är det viktigaste.

Idag ska vi hem till mamma och pappa på våfflor. Ska bli riktigt gott då jag inte ätit det på länge. Ska ta och göra mig iordning nu. Jag tror att jag ser ut som kom och hjälp mig och dö eller liknande så det ska fixas till.

Vi hörsi kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0