Vårtecken

Datum 2010-03-30 | Tid 18:10:31
Har kommit en massa vårtecken av olika slag nu den senaste veckan men idag kom det som väger allra tyngst för mig. I Eslöv har vi en liten glassbar på torget varje vår/sommar. Idag såg jag den för första gången och då är det verkligen vår när den kommer hit. Underbart god milkshake finns där och givetvis den vanliga mjukglassen. Den är dock inte öppen än men tror den öppnas senare i veckan. Då är det jag som köper milkshake. Banan/choklad ska det vara! Vilken milkshake smak tycker du är godast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0