Vilken dag

Datum 2010-03-08 | Tid 16:36:00
Jag säger bara: Äntligen hemma! Har varit en ganska tuff dag på praktiken idag. Det var studiedag för barnen idag men fritids var öppet så vi hade några barn idag. Det värsta var att man skulle kunna tro man hade 25 barn istället för 13. Har varit någonting hela tiden men tror det berodde på att det blev en ganska annorlunda dag och barnen behöver sina rutiner.

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, orkar nog inte göra något annat.

Vi hörs kanske lite senare!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jotack den har varit bra, lite seg bara. hoppas du får en skön kväll nu då (:

2010-03-08 @ 18:39:25
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Jasså så trött?

2010-03-08 @ 18:39:35
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0