Vissa dagar är man mer populär

Datum 2010-03-16 | Tid 19:17:59
Så nu har jag ork att skriva här. Kom hem för flera timmar sedan men orkade inte skriva då. Lade mig i soffan för att titta lite på tv och ta det lugnt. Just när jag lagt mig så skönt ringde min mobil då ville en kompis träffa mig i Lund och givetvis gick det bra. Oturligt nog skickade en kompis sms och frågade om vi kunde ta en fika. Det är verkligen lustigt för har man väl planerat något så hör alla av sig men har man inget att göra är det ingen som hör av sig. I vilket fall så åkte jag till Lund vid femtiden och det var riktigt trevligt.

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. Måste upp halv fem-fem imorgonbitti. Klockan 06.00 kör vi mot Göteborg och hejar på Emma.

Missa nu inte Desperate housewives 21.00 på kanal5!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej, så illa.

Behöver de inte dra ut tänderna kan de ju lika gärna få sitta kvar tycker jag. :P



Kommer verkligen inte missa dh ikväll. Det är ett måste att se. :)

2010-03-16 @ 19:43:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska du göra i göteborg? vad är det du ska heja på? :)

2010-03-16 @ 21:40:20
URL: http://laiiner.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja visst är hon? :) lite stappligt men det blir bättre och bättre. allt bra då? :)

2010-03-17 @ 07:57:27
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0