101001

Datum 2010-10-01 | Tid 15:56:22
Vi kom till Lund men jag fick bara handlat en mössa. Kändes ju verkligen lönt att åka till Lund för bara en mössa men vi tittade ju givetvis på andra saker men hittade inget snyggt till ett bra pris.

Vi var inne på Ica där också och handlade hem lite nödvändigt. Kunde lika gärna ta det där som i Eslöv. Martin skulle ha sina chips men jag valde bär och kesella istället. Har aldrig smakat kesella innan men det var gott, i alla fall den med smak av jordgubb/lime.

Spaghetti och köttfärssås står på menyn idag. Jag tog på mig att fixa maten så då får jag stå för det också :).


Ringde vårdcentralen och den 12 oktober fick jag tid till min läkare. Jag går inte till någon annan då jag tycker hon är himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0