101003

Datum 2010-10-03 | Tid 16:24:46
Har inte riktigt haft ork för bloggen idag. Har inte gjort så mycket men lusten att blogga har inte funnits där. Känner heller inte att jag har något vettigt att säga.

Kan i alla fall berätta om en "rolig" grej jag var med om igår när jag skulle ta bussen hem till Jessica. På hållplatsen stod där en tant som såg helt vanlig ut. Enda skillnaden var att hon pratade högt med sig själv. Hon sade verkligen inga normala saker heller. Hon sade något om att en tjej med glasögon skyddade en brottsling och att någon kunde stanna hemma med barnen för den personen hade tak över huvudet. Jag tror att denna tant hade schizofreni eller liknande. Ett tag trodde jag att hon pratade med mig men märkte sedan att hon inte gjorde det. Visst det lät kul det hon sade men det kan verkligen inte vara roligt och ha röster i huvudet och verkligen tro att man pratar med någon som inte finns.

Ikväll ska vi äta pizza, orkar inte laga mat. Lite söndagsmys är aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0