101013

Datum 2010-10-13 | Tid 13:25:26
Jag ligger verkligen på latsidan idag. Har inte gjort något vettigt idag och det är helt underbart. Nu när jag väl kan ta det lugnt och göra vad jag vill så måste jag ta chansen. Imorgon ska vi fixa det allra sista på uppsatsen och på fredag ska den in till handledaren. Nästa vecka väntar sluthandledning och fixa saker han påpekar för att den ska kunna skickas in till examinatorn. Sedan Ska vi läsa en annan uppsats och kommentera den och så vidare. Nästa kurs där är det också fullt upp med fyra veckors praktik. Så nu förstår ni varför jag tar chansen att inte göra något vettigt när jag inte behöver :).


Typ såhär ser jag ut idag!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

det är skönt att bara dega ibland (:

2010-10-13 @ 14:55:09
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0