58 sidor

Datum 2010-10-11 | Tid 17:46:14
Så skönt att vara hemma igen. Vi har suttit i princip hela dagen och gått igenom uppsatsen. Nu ser den nästan bra ut haha. Finns fortfarande några oförklarade man i texten. Det är ju i princip förbjudet att skriva man i en uppsats. Vår handledare sade max 40 sidor när vi träffade honom första gången och då hade vi 21 och det var bara projektplanen utan resultat och diskussion. Nu när all text är skriven har vi 58 sidor! Hur ska vi kunna korta ner 17 sidor?! Vi vill ju ha med all text liksom.

Imorgon ska vi ta en paus. Vi vill höra handledarens kommentarer först innan vi fortsätter minska innehållet. Jag hoppas han tycker den är bra i alla fall. Ska till läkaren imorgon med så vi hade ändå inte kunnat sitta så många timmar imorgon. Kan vara skönt med en paus också.

Martin är hos sina föräldrar idag men kommer hem nu ikväll. Jag är fruktansvärt trött så jag är nog inget roligt sällskap. Hade tänkt ligga i soffan hela kvällen och se på tv eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0