Dagarna går...

Datum 2010-10-06 | Tid 19:52:12
Dagarna går verkligen fort, jag hinner inte med. Jag åker hemifrån vid sju nästan varje dag. Är inte hemma förrän vid femtiden som tidigast. Idag var jag hemma vid tre för att Jessica skulle iväg och vi inte kunde sitta hela dagen. Har ju lovat att visa saker här men jag har aldrig orkat. När jag kommer hem så ska det lagas mat och sedan vill jag i regel alltid titta lite på tv på kvällen och bara koppla av.
Imorgon LOVAR jag att visa bilderna jag sagt nu flera gånger. Jag vet att detta kommer hållas då jag ska vara hemma hela dagen. Eftersom förskolan där Jessica har sin son är stängd imorgon och hon ska iväg på ett möte vid två så tyckte vi inte det var lönt att ses. De få timmarna vi kan sitta med uppsatsen är det inte säkert vi kan få något gjort. Hennes son är så glad för mig att han alltid vill visa och berätta saker för mig. Jätteroligt verkligen men inte när vi måste skriva uppsats. Då är det bättre att låta bli imorgon och köra järnet på fredag istället.

Nu ska jag fixa lite bär med vanilj kesella och se första avsnittet i den nya säsongen av Bonde söker fru.

Om vi inte hörs senare ikväll så hörs vi imorgon!

Ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0