Ett steg närmare målet

Datum 2010-10-14 | Tid 05:57:41
Jaha då ska man snart försöka få i sig lite frukost. Jag hatar det. tar hur lång tid som helst och äta frukost för mig vid den här tiden. Jag får inte ner det riktigt. Jag måste ha i mig något så enkelt är det. Jag ser inte framemot när praktiken börjar igen för då måste jag äta frukost redan halv sex. Hur ska det gå?



Idag blir vi helt klara med uppsatsen i alla fall så att vi är nöjda. Sedan får vi se vad handledningen ger på måndag och hur mycket vi då måste rätta till. Jag hoppas att examinatorn är snäll så att vi bara får lite grann att ändra. För då är jag ytterliggare ett steg närmare målet - att bli en färdig förskollärare!

Kommentarer
Postat av: Thakock

Frukost suger men det behövs. =P



sv:Precis! =)

2010-10-14 @ 09:26:10
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0