Fem år

Datum 2010-10-15 | Tid 07:43:19
Uppsatsen är nu inskickad till urkund för granskning. Jag hoppas verkligen att det inte hittas något som är konstigt men det tror jag inte.

Nu tänker jag inte prata om uppsatsen på hela helgen får jag hoppas.

Idag är det en väldigt speciell dag. Jag och Martin firar nämligen fem år tillsammans. Kan inte förstå att det gått fem år redan. Var har tiden tagit vägen? Grattis till oss!!


Så snygg som jag är här kommer jag inte vara ikväll. Men nästan!

Ikväll ska vi åka till Lund och äta på en thairestaurang för att sedan gå på bio och se "The kids are all right". Kommer bli så mysigt. Har inte varit på den thairestaurangen sedan vi flyttade från Lund och det är snart tre år sedan.

Annars idag ska jag bara ta det lugnt och inte göra allt för mycket.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0