fredagen den åttonde oktober

Datum 2010-10-08 | Tid 05:58:47
Jag hoppas vi blir klara med all text idag på uppsatsen. Vi måste givetvis gå igenom den många gånger igen för att rätta till texten ännu mer men det tar inte så lång tid. Hade varit skönt om den blev så gott som klar idag. Vi har verkligen bara de lätta bitarna kvar nu. Känns skönt att hela denna process gått så snabbt. Martin är jätteimponerad över att vi kommit så långt redan. Ja, det är ju tur för oss eftersom vår handledare vill ha den om en vecka.



Imorgon ska jag till mina föräldrar. De ska passa min systerson och givetvis vill jag också träffa honom. Vet inte om jag ska träffa två vänner imorgon eller inte. Det är hon vi kallar för tvestjärten och så är det hon  jag skriver uppsatsen med. De hade pratat med varandra och tvestjärten menade att Jessica skulle säga till mig. Sen hade tvestjärten sagt ett tåg vi skulle ta om det gick bra för Jessica. Hallå, hon har ju glömt och fråga mig överhuvudtaget. Ska Jessica vara någon sorts förmedlare mellan oss? Vi får väl se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0