Katthistoria

Datum 2010-10-10 | Tid 20:09:25
Dagens plikt får göras även ikväll. Känner dock inte att jag har jättemycket att komma med. Har haft det trevligt hos mina föräldrar och Anton är bara för rolig. Alla dessa varför frågor som man inte alltid har ett bra svar på. Har idag haft en väldigt gosig katt i knät hela tiden i princip. Hon är jättesöt verkligen och är mamma till Salsa men ser inte alls ut som henne. Salsa är ju svart men Selma (mamman) är vit och grå. Jag antar att pappan har varit svart. Vet ju ingenting om Selmas tid innan för hon var en hittekatt som min kompis tog hand om. Hon kunde dock inte ha kvar henne eftersom hon redan hade en katt och skulle behålla en av Selmas kattungar. Mamma tyckte så synd om henne att hon tog Selma också när hon ändå skulle ta Max (Salsas bror).
Vilken katthistoria det blev av detta inlägg men så kan det bli ibland.
Nu ska jag se Ensam mamma söker. Vi hörs någon gång imorgon. Ska upp tidigt så får se om jag hinner eller orkar sitta vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0