naturell kesella fy f*n

Datum 2010-10-13 | Tid 21:36:38
Skeden jag tycker bäst om var nummer två! Det är den som är mest normal anser jag då. Återigen ser ni hur knäpp jag faktiskt är.
Min favoritsked!
Skulle göra bär med kesella ikväll. När jag köpte kesella så tog jag den naturella för den var lite billigare och jag tänkte att bären ändå sätter smak så det gjorde inte så mycket att det inte var någon smak på kesellan. Nu vet jag bättre. Det var verkligen inte gott. Bären smaksatte inte ett dugg och allt smakade bara naturell kesella. Jag försökte svälja men det gick verkligen inte. Hädanefter köper jag den med jordgubb-lime smak. Då är det värt att lägga ut någon krona mer!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha jag har också en favoritsked

2010-10-14 @ 02:38:38
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0