Ny jacka

Datum 2010-10-01 | Tid 08:03:16
Idag ska jag och Martin åka in till Lund. Jag ska in på Price off och se om jag hittar billiga regnkläder och gummistövlar inför den stundade praktiken och blivande jobb. Ny mössa ska jag också köpa hade jag tänkt. Termobyxor hade varit bra med så Stadium har kanske. De får inte kosta alltför mycket bara. Jag är inte miljonär.

När klockan var sex imorse trodde jag att det var mitt i natten för så mörkt var det. Då slog det mig att det kommer vara så mörkt när jag åker hemifrån när jag varit på praktik och det kommer säkert vara lika mörkt när jag åker hem också. Jag tycker inte alls om mörkret. Det ska vara ljust.

Beställde en höstjacka från H&M igår. Kommer förhoppningsvis nästa vecka. Det börjar bli för kallt med vårjacka och vinterjackan är för varm. Den var snygg till ett bra pris kostade bara 299kr.



Visit hm.com


Kommentarer
Postat av: emma, julias mamma [foto]

riktigt snygg jacka! :)

2010-10-01 @ 15:45:14
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0