Så var det med det....

Datum 2010-10-09 | Tid 07:55:04
Detta måste jag bara berätta. Jag och Jessica trodde ju att vi skulle träffa tvestjärten idag. Igår så ringde Jessica till henne för och fråga lite om hur det blev och så. Hon passade också på och fråga vem det var som skulle ta tåget tillsammans med tvestjärten. Saken var den att tvestjärten inte hade menat att hon skulle åka med någon utan åka själv. Ganska konstigt då hon i ett mail hade skrivit vi tar tåget och ska bli kul att träffa er. Så med andra ord fick inte jag följa med. Tvestjärten visste mycket väl om att jag var hemma hos Jessica när de pratade men hon kunde inte säga något om att jag kunde följa med.



Lite senare på kvällen ringer tvestjärten Jessica igen. Då har hon kommit på att jag kan följa med. Men det ska hon väl inte säga till Jessica utan till mig?! Jessica sade att hon får säga det till mig för annars kommer ju inte jag dyka upp på stationen. Jag är inte den som krusar folk! Jag väntade faktiskt ett samtal eller ett sms från tvestjärten men fick varken det ena eller det andra. Jävligt dålig stil!

Nu är tvestjärten ute ur leken för alltid i alla fall för mig. Sen får Jessica vara vän med henne bäst hon vill....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0