100908

Datum 2010-09-08 | Tid 16:24:24
Tycker det har varit en ganska bra dag idag även fast jag inte gjort något speciellt. Om jag ska vara helt ärlig så har jag bara suttit vid datorn eller vid tv:n. Jaja, ibland blir det så.

Ikväll ska vi äta spaghetti och köttfärssås till middag, jag undrar vem som ska göra köttfärssåsen men det blir säkert jag. Martin har så fullt upp med WoW haha.



Såhär kan det se ut från spelet World of Warcraft (wow).

Imorgon är det föreläsning men vet inte om jag ska gå. Är inte så roligt att sitta ensam och jag vet ingen annan som ska dit heller. Får se lite hur jag gör.

På fredag ska vi träffa handledaren för första gången, ska bli roligt att se hur han är. Han är säkert bättre än hon vi hade innan.

Nu ska jag försöka gå och göra något vettigt. Hörs ikväll!
Spelar du World of Warcraft?

Kommentarer
Postat av: Diana

Har aldrig spelat WoW, är du ett fan eller?

2010-09-08 @ 22:29:52
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: claudia

i vilket program är din header gjord? :D

2010-09-09 @ 07:15:44
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0