100909

Datum 2010-09-09 | Tid 08:00:18
Jag tänkte helt fel igårkväll när jag gick och lade mig. Jag tänkte att jag började 9.15 idag och därför satte jag klockan på halv sju för att hinna med allt. Saken är den att jag behöver åka hemifrån vid nio. Hade räckt med att gå upp halv åtta. Jaja, har kunnat sitta en längre stund vid datorn men det hade ju varit skönt att sova lite mer också. Typiskt mig! Det var ju dock inte som i somras när jag gick upp fem för att åka till jobbet och precis när jag ska öppna dörren inser jag att jag jobbar kväll. Så kan det gå.

Föreläsning idag då tror den kan ha en del intressant att komma med men tråkigt att jag behöver sitta själv. Kan kanske koncentrera mig mer på föreläsningen då men ändå tråkigt.

Idag är det nio arbetsdagar sedan jag gjorde omtentan. Har jag tur får jag resultatet idag för sist fick jag veta det efter nio dagar istället för femton. Hoppas kan man alltid!

Ska fixa till mig lite. Kan inte gå runt med handduk på huvudet hela dagen. Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0