100930

Datum 2010-09-30 | Tid 15:35:10
Nu är jag hemma igen. Erkänn att ni saknat mig ;). Skrivandet gick väl ganska bra idag, vi fick gjort en hel del på analysen men det är svårt att koncentrera sig när det finns en femåring där med. Vi fick gjort en del och det är huvudsaken. Synd att vi inte kunde sitta hela dagen men ska man iväg på annat så ska man. Inget att göra åt det ju. För att kompensera så sitter vi på lördag istället.


Idag är himmeln nästan lika blå som på bilden!


Var inom Lindex på hemvägen. Köpte nya sminktillbehör och lite underkläder. Ja, trosor då eftersom det är lönlöst att köpa bh där. De har upp till DD kupa men där slutar det. Stackars sate som har större (som jag).

Jag tror att jag ska ringa vårdcentralen för jag är så trött hela tiden. Imorse undrade jag hur jag skulle orka med kvällen. Jag måste både diska och duscha. Som igår orkade jag ingenting. Det är så hemskt så någonting står inte rätt till med mig, den saken är klar. Måste kolla upp det där.



Efter det ska jag lägga mig i soffan och titta på film. Idag blir det Save the last dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0