2a september

Datum 2010-09-02 | Tid 08:50:31
Har ordnat med en sak nu på morgonen som kommer underlätta vårt arbete med c-uppsatsen. Jag ringde till en förskola där det finns en avdelning med barn som har autism och undrade ifall vi fick komma dit och göra vår undersökning. Det gick jättebra så nu ska vi bara komma på intervjufrågor och prata med handledaren så att han godkänner dem sedan kan vi åka dit. Ska bli intressant att träffa barnen och se hur man jobbar med dem.

Känns ganska skönt att det var jag som ringde dit och ordnade det. Eftersom Jessica har alla böcker hemma och sitter och läser dem så gör inte jag ett skit här hemma. Tänkte ju inte på att ta med någon bok hem. Nu har jag också fixat med något så det känns bra.

Vet inte annars vad som händer idag. Blir väl att ligga i soffan och läsa eller se någon film. Om inget annat roligt dyker upp vill säga.


Just nu är det denna bok jag läser!


Vad ska ni g
öra idag?




Kommentarer
Postat av: Diana

Vad spännande! Det måste vara väldigt speciellt att jobba med barn med autism.

2010-09-02 @ 23:08:55
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0