Beautiful bloggeraward

Datum 2010-09-04 | Tid 21:37:33
Jag fick denna fina award av söta Madde. När man får utmärkelsen så ska man kopiera bilden, sedan tacka  & länka personen man fått awarden av och till slut skriva sju saker om sig själv. Sen ska man nominera sju stycken andra bloggare.







  • Jag är fruktansvärt rädd för grodor och tar verkligen ett stort steg tillbaka när jag ser en.

  • Jag kan irritera mig på människor hur länge som helst utan att säga det till dem. Plötsligt en dag så går det inte längre och personen i fråga får höra både det ena och det andra.

  • När jag var yngre var jag mycket mer noga med vad folk tyckte och tänkte om mig men nu bryr jag mig inte.

  • Medan andra drömmer om att åka till Thailand och USA så drömmer jag om att åka till Grekland. Där alla andra redan varit tusen gånger.

  • Jag har svårt att förstå tjejer som sprutar in massa silikon i brösten för att få större. Det är bara jobbigt att ha så stora!

  • Jag tycker om att jävlas med folk som jag anser förtjänar det.

  • Jag älskar att gå runt i mysbyxor. Kan till och med göra det när jag ska till skolan eller handla. Kunde jag inte för ett par år sedan.


Jag nominerar: Lina, Linda, Emma, Leia, Emma, Sanna och Diana!

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag tackar och bugar! Skrev nyligen sju hemligheter om mig själv i bloggen. Hehe.

2010-09-04 @ 22:30:34
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Thakock

Fy skäms! Inga namn på mej! ;)

2010-09-04 @ 22:49:14
URL: http://briadlover.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

tack för det ;)

2010-09-05 @ 02:30:45
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0