Blir bara så arg!!

Datum 2010-09-05 | Tid 07:36:09
Tittade runt på Aftonbladet och hittade en artikel som får mig som en sann djurvän att må fruktansvärt dåligt. Jag förstår inte hur man kan göra något så grymt mot små hjälplösa hundvalpar.


Foto: Srecko Stipovic

Valparna lever!

Flicka kastade små valpar i den iskalla floden för att dränka dem - la ut filmen på Youtube 75-årig kvinna hörde hundarna kämpa för sina liv - lyckades rädda fem av sex.

Fint gjort av damen att ta hand om dem trots att hon knappt har råd. Det är en sann djurvän det. Var ju inte så längesedan man hittade kattungar levande begravda i en stubbe. Jag förstår inte varför man behandlar djur så illa. Små varelser som knappt kan försvara sig. Människorna som behandlar djur illa på ett eller annat sätt skulle straffas på samma sätt som de gjort mot djuret. Jag tror inte flickan vill bli kastad i en iskall flod. Eller att personen som grävde ner kattungarna själv vill bli levande begravd!!

Hur mår ni när ni läst sådant här??







Kommentarer
Postat av: MADDES

usch det är så fruktansvärt. Vissa människor är helt dumma i huvudet!!!

2010-09-05 @ 14:33:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0