Det blir värre och värre

Datum 2010-09-03 | Tid 07:55:34
Idag är det fredag och vad jag vet så händer inget speciellt nu på dagen. Ikväll blir det fest och det ska bli roligt. Var längesen jag festade med dessa personer så ska bli spännande att se hur kvällen blir.

Jag irriterar mig mer och mer på henne som vi kallar tvestjärten. Hur kan man ljuga för sina vänner? Jag förstår det inte. Jag ser inte henne som vän längre utan bara någon man har känt som inte vill släppa taget bara för rädslan att inte klara skolan på egen hand. Jag tänker inte hjälpa varken henne eller hennes kompis pelikanen. Jag har inte fått ut något av att hjälpa dem så varför ska jag då fortsätta. Tycker det är så fult att de fjäskar nu och tycker jag och Jesscia är så fina och bra vänner när de sket i oss hela sommaren. Usch!!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Ja tack, ska till vårdcentralen idag så de får ta prover och se om det är något annat än virus. Känns bättre att kolla upp det eftersom det knappt blivit någon förbättring alls på 2v :/



Usch jag avskyr sånna där människor som de du skriver om här ovan. Stå på er tjejer, de där människorna är inte värda att lägga energi och tid på!! Kram

2010-09-03 @ 09:11:40
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-03 @ 10:36:13
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0