Försvinna? - Ja, tack!

Datum 2010-09-03 | Tid 17:17:57
Börjar starkt fundera på om jag har en enda sann vän kvar?! Känns som att alla behandlar mig likadant snart. Vad gör jag för fel? Menar, det måste ju vara något fel på mig eftersom alla gör som de gör mot mig. Hur svårt kan det vara att ge besked på om man kan komma hem till mig eller inte när jag frågar? Varför dra ut på svaret till samma dag?? De flesta vill veta någon dag innan om man tänker komma eller inte och så även jag. Trots det är det ingen som tar hänsyn till det! Alla tror att jag går med på vad som helst för jag är ju så jävla dum i huvudet!!! Vill bara försvinna härifrån och vara borta i en evighet utan att berätta för någon. Se hur många som reagerat och brytt sig. Antagligen inte en enda. Jag ska alltid se till andras känslor hela tiden men ingen ser till mina. Är trött på det här nu!!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-09-03 @ 22:05:34
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och kolla om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-03 @ 23:35:10
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jobbigt sådant diana! du är nog för snäll helt enkelt, folk kan lätta köra med snälla personer... vet själv hur det kan vara! men du är så duktig i skolan o kämpar på! ja hade verkligen inte orkat så länge! ska hålla tummarna på att dina tentor går vägen o att du blir klar snart! sen komemr du bli en sådan bra fröken!!! du har mitt nr, när jag har tid och kan så svarar jag gärna om du vill prata! Kram Lina & Tindra

2010-09-04 @ 15:22:55
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0