fredag idag

Datum 2010-09-10 | Tid 08:53:34
Jaha, skulle gått på bio ikväll men det verkar inte bli så. På något sätt är jag inte förvånad, mina planer brukar alltid spolieras av olika anledningar. Får väl se när det blir bio nästa gång men en sak är säker. Jag tänker inte föreslå ett nytt datum till dem som nu har avbokat idag. Det är upp till dem nu om de verkligen vill gå på bio. Jag kan inte hela tiden serva andra med allt, de får också ta reda på när filmerna visas med mera. De ska heller inte förvänta sig att jag kan när de vill. Ibland känns det så att alla tror att jag ska ställa upp så fort de ropar men det tänker jag inte göra. Börjar bli trött på detta nu!

Jag är nog ganska trött på detta kort haha!

Får försöka äta lite frukost tror jag men har ingen matlust direkt. Sedan får jag göra mig klar för att åka till skolan och träffa handledaren. Jag hoppas nu att han är tydlig med det han säger så att man inte sitter med en massa frågetecken.

Jag hoppas riktigt mycket på två saker men vill inte säga vad det är ifall det inte blir som jag vill. Blir det så så kommer ni få veta. Är inte så kul att säga en massa och så blir man bara besviken sen.

Jag kommer nog inte hem alltför sent idag så uppdatering kommer om ett par timmar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0