Fruktansvärt

Datum 2010-09-30 | Tid 22:27:22
Har suttit och läst bloggar som skrivs av föräldrar till cancersjuka barn! Det är fruktansvärt, ju mer jag läser ju mer gråter jag. Att små oskyldiga barn som inte ens har hunnit leva ska drabbas av något sådant är inget jag förstår!! Cancer borde inte få finnas!!!! Jag är samtidigt arg över att dessa oskyldiga barn dör som inte gjort världen något ont och så finns det dem människor som förstör vår värld på alla möjliga hemska sätt. Var är rättvisan i detta???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0