Gång på gång

Datum 2010-09-12 | Tid 12:37:47
Jag trodde aldrig att det kunde vara roligt att läsa böcker som man behöver till skolan. Jag har nog läst i lite mer än en timme nu och jag vill inte sluta. Oftast brukar jag ge upp efter ett kapitel och ta en paus men nu vill jag läsa hela tiden. Anledningen till att det är såhär nu är för att jag läser en bok som är till mitt examensarbete. Nog för att det kommer bli tufft att skriva det men jag brinner för ämnet vi skriver om. Nej, nu ska jag återgå till boken. Kanske läser ut den redan idag. Då kan jag börja på nästa imorgon :).



Denna bok läser jag just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0