Har jag en gentleman boende hos mig?

Datum 2010-09-06 | Tid 19:44:10
Blev aldrig att vi tvättade. Vi orkade helt enkelt inte, det tar på krafterna att springa upp och ner för 60 trappsteg typ sex gånger. Får se om Martin är en gentleman och tvättar imorgon när jag är i skolan *hoppas*.

Skolan börjar imorgon redan 8.15 så blir att gå upp tidigt. Har jag tur är jag lika pigg vid sextiden imorgon som jag varit i helgen. Fast bara för att jag måste upp så är jag säkert jättetrött. Brukar vara så.

Nu ikväll har jag träffat Marielle en stund. Var mycket trevligt. Satt och pratade om allt möjligt. Ibland behöver man prata med vänner synd bara att vissa inte förstår det.

Snart börjar Biggest loser från Sverige. Ska bli roligt att se om det är som i USA. Hade velat vara med i ett sånt program för att bli av med mina extra kilo. Kanske hade även min bhstorlek minskat till C istället för G.



Inte jätteroligt att behöva lägga ut dubbelt så mycket på en bh bara för
att få en 75G. Jag vill också kunna handla på H&M. Som sagt att bli av
med ett par kilo hade varit trevligt :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0