Hemma i lugnets trygga vrå

Datum 2010-09-07 | Tid 10:42:49
Hemma igen från skolan. Vår föreläsning slutade tidigare än vad jag trodde men det var bara bra för då hann jag med ett tidigare tåg. Annars hade jag fortfarande suttit på tåget nu. Är ganska skönt att ha kommit hem såhär tidigt istället för fyra. Nu kan jag ligga och slappa i soffan resten av dagen istället.

Pratade med en gammal kompis idag som jag inte pratat med på riktigt länge. Var roligt i alla fall och jag hoppas att vi kan hålla kontakten bättre än vad vi gjort.

Nu måste jag ta och äta något. Inte gjort det på hela dagen. Har svårt att äta frukost tidigt på morgonen.




Önskar det vore sånt här höstväder istället för det gråa som vi har idag!

Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0