Idol

Datum 2010-09-07 | Tid 19:17:23
Känner mig fortfarande lite krasslig, hoppas jag inte har/får feber. Varken kan eller vill vara sjuk men vet många som varit och är förkylda så inte konstigt om man blivit smittad.

Förresten igår hände en grej mellan mig och den här personen jag skrivit om tidigare. Jag kunde helt enkelt inte låta bli att vara tyst längre så hon fick höra en del. Nu ikväll så skickade hon mail till mig och vi börjar reda ut det så smått. Även om jag varit arg på henne och inte velat ha med henne att göra så är det alltid trevligare om man kan komma överens och vara vänner. Vill inte bli av med vänner i onödan det är jag för gammal för.

Om 45 minuter är det dags för en ny säsong av Idol. Ska bli kul att se på alla som inte kan sjunga haha.



Ska du se idol?

Kommentarer
Postat av: MADDES

härligt. var det några roliga och bra på idol idag?

2010-09-07 @ 22:47:42
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

fan att jag jobbade igår, vela ju se idol :D ja jättekul med dagisfoton, hoppas dom blir fina! :) krya på dig!

2010-09-08 @ 09:19:45
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0