Kamerasladd på vift

Datum 2010-09-26 | Tid 09:21:22
Som vanligt är min kamerasladd borta. Har precis tagit bilder på sängkläderna jag köpte men jag kan ju inte lägga in bilderna utan sladd. Jag hoppas att den dyker upp under dagens gång.

Ska fixa lite frukost nu och se en film. Vet inte om jag ska se Aristocats eller Pocahontas. Köpte båda filmerna igår, har inte sett dem på jättelänge så tyckte det var kul att ha dem.

Ikväll kommer jag få mitt smink som jag beställda för tre veckor sedan. Är från ett märke som inte säljs ute i butik utan endast genom återförsäljare som kommer hem till en och visar produkterna. Kommer inte ihåg märkets namn nu men ikväll får ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0