Kanske och jag hoppas

Datum 2010-09-08 | Tid 11:59:19
Verkar bli en slappedag här hemma men inte mig emot. Känner mig inte på humör för att hitta på något så.

Idag lämnade vi intresseanmälan till en lägenhet men får se om vi vill ha den eller om vi ens får komma och titta på den. Allt beror ju på hur många bosparar poäng vi har och de andra sökande så. Jag hoppas vi får komma och titta i alla fall för då känns det som ett steg närmre mot ett annat boende. Skulle verkligen göra stor skillnad för oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0