Lite piggare

Datum 2010-09-30 | Tid 20:55:08
Jag är fortfarande vaken och inte lika trött som igår. Får se om jag ringer vårdcentralen eller avvaktar tills nästa vecka. Påbörjade ju filmen Save the last dance innan men hann aldrig se klart den innan idol så får se klart den efter istället. Tur att jag är lite piggare ikväll.

Imorgon ska vi som sagt ta en paus från skrivandet och det ska bli ganska skönt. Jag hoppas bara att analysdelen blir klar på lördag.

Har inte så mycket mer att säga men vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0