Söndag = slappa

Datum 2010-09-12 | Tid 10:00:12
Idag är det söndag och det betyder att jag kan slappa hela dagen. Så med andra ord kommer här inte bli många knop gjorda från min sida i alla fall. Idag har jag inte en ansträngt mig med ordentliga kläder utan jag går runt i min sovtröja och ett par mjukisbyxor. Hur mysigt är inte det på en skala?

Igår var vi som sagt på middag hos mina svärföräldrar i deras sommarstuga. Vi fick god mat i form av potatis och någon form av kött, vet inte riktigt vad det var men gott var det. Glass fick vi som efterrätt och den var hemmagjord mums! Tårta till kaffet blev det också även om vi inte drack kaffe utan läsk. Jag klarar verkligen inte av att dricka kaffe och jag förstår heller inte dem som måste dricka kaffe så fort de stigit upp på morgonen. Blev ett litet sidospår där. Vi körde hem igen vid fem tiden och så stannade vi en stund hos mina föräldrar och pratade. Martin hjälpte pappa med datorn också. En trevlig lördag hade vi i alla fall.



Bild från Google.

Dricker du kaffe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0