Taklampor är inte vägglampor

Datum 2010-09-26 | Tid 17:40:32
Igår var jag på jakt efter sänglampor till mig och Martin. Hittade en skitsnygg inne på gekås för 80kr. Jag var jättenöjd enda tills jag insåg att det var en taklampa. Det stod ingenstans att den var gjord för taket. Irriterande men i alla fall, vi bestämde oss för att ha den i taket i sovrummet men det är svårt att få upp den för man måste hålla i tre saker samtidigt och ha sig. Till slut gav vi upp, får väl se när den kommer på plats. Nästa gång vi får besök kanske ;).

Kamerasladden är fortfarande inte hittad. Måste bli bättre på att komma på var jag lägger mina saker.

Har varit och handlat mat idag med. Gick på lite mer än 600kr men nu har vi mat för ett tag framöver. Mina föräldar körde så vi slapp gå med alla kassar hem. Väldigt snällt av dem!

Snart gå för att plocka ut pengar. Hon med mitt smink kommer vid sex och lämnar det så.

Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0