Torktumlarmög

Datum 2010-09-10 | Tid 16:11:46
Blir så jävla trött på torktumlaren i tvättstugan. Jag fick ju igång den som jag skrev i tidigare inlägg men fan inte att den kan torka tvätten. Spelar ingen roll hur länge vi kör heller för det blir aldrig torrt. Får alltid köra tvätten i vår egen torktumlare. Ska vi bara kunna tvätta två små maskiner för att det ska hinna torka i torkskåpet där nere? Det blir alltid torrt i vår egen torktumlare oavsett hur mycket vi har i den. Det värsta är att den i tvättstugan är nyare än vår i lägenheten.



Tacka vet jag vår egen tvättmaskin och torktumlare. Synd bara att elen
blir dyrare när vi använder vårt istället för tvättstugans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0