Tvi för tvestjärtar

Datum 2010-09-02 | Tid 15:15:09
Har inte gjort något vettigt alls idag men kan vara skönt det med. Imorgon får jag ta tag i livet igen och lämna lägenheten. Måste köpa presentpapper så att jag kan slå in Antons present till söndag. Kan inte förstå att den lille plutten blir fyra år.

Jag blir så trött på folk som aldrig kan stå för vad de gör och säger. Så fort man ifrågasätter något som verkar konstigt så drar man sig tillbaka. Bara det här med att skylla på sin kultur är sjukt, speciellt också när ingenting av det stämmer ändå. Förstår inte hur folk beter sig emellanåt bara. Kommer en dag då jag fått nog och då kommer den här personen få höra ett och annat. Är inte bara jag som irriterar mig nu. Tvestjärtar är ingen höjdare att ha i ens liv! Vi kallar den här personen för tvestjärt bara för att.


Gjorde våfflor innan, gud vad gott det var. Var lite variation från pannkakor som vi annars brukar göra. Hade varit kul att hitta på något men här finns inte alltför mycket att göra. Får se vad som händer ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0