Ullared

Datum 2010-09-25 | Tid 05:40:00
Tidigare inlägg än såhär blir det knappast. Kan säga att jag är riktigt trött, har sovit cirka tre timmar inatt. Jag som sagt innan att jag somnar inom en halvtimme när jag lagt mig. Haha, var det ett skämt eller. Kunde verkligen inte sova inatt. Klockan blev nog halv tio när jag gick och lade mig men somnade inte förrän strax efter två. Suck!

Då ska ett gäng idioter upp till Ullared idag. Jag tänkte på det igår.. vilka vi i vårt gäng är och jag kom fram till att där inte var en enda som var normal. Jag är ju som jag är och då kan ni tänka hur mina föräldrar är. Pappa är värst haha. Med sina torra skämt som han själv tycker är jätteroliga. Martina och Camilla är mer eller mindre som mig och ja det säger ju allt. Sedan har vi då Jessica och hennes man och son. Jessica är precis som mig och hennes man har levt i den svenska kulturen för länge med henne och hennes släkt. Deras son sedan är som femåringar brukar vara. Detta bäddar ju för kaos och konstigheter hela dagen. Om ni funderat på att åka till Ullared idag så ska ni kanske tänka om :P.



Jag full och glad!


Martina!


Camilla!

Jaja, kameran följer med så vi får se om vi får några bilder. Jag har för mig man inte får fota där inne men jag vet inte var jag fått det ifrån. Vi får väl se. Kan i alla fall visa mina köp sedan när jag kommer hem.

Får väl börja göra mig iordning, ska gå om lite mindre än en timme.

Kommentarer
Postat av: Thakock

Haha, det vet jag. Första ggn vi var där så var där ju skyltar med foto förbud. =P

2010-09-25 @ 11:56:51
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0