Vi kvinnor vi kan

Datum 2010-09-10 | Tid 14:29:56
Måste säga att vår nya handledare är jättebra. Han var tydlig med det han sade och det kändes jättebra. Han till och med skämtade med oss. Så jobbar en bra handledare. Han sade också att han var väldigt petig och tycker han inte att något är bra så säger han det rakt ut utan en massa krusiduller. Det var nästan så att jag ville krama honom när jag gick därifrån, tur jag kan behärska mig. Detta tror jag kan bli hur bra som helst.

Nu äntligen tvättar vi. Skulle vi gjort för flera dagar sedan men har inte blivit av förrän nu. Ganska roligt var att torktumlaren inte ville starta när Martin skulle sätta igång den så han gick för att se så inte någon propp hade gått. Då passade jag på att först öppna luckan och sedan starta den igen, givetvis gick den igång. Martin är inte så glad över det, det funkar ju inte att en kvinna klarar något och inte mannen haha.




Ikväll ska vi nog se film och bara mysa. Får göra något nu när det inte blev någon bio. Ska bli spännande att se när den blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0