Beautiful day!

Datum 2009-04-23 | Tid 16:40:49
Fint väder idag också det gillas :). Var i skolan idag och hade en bra och rolig föreläsning. Han som föreläser är så sjukt bra och han berättade många bra saker och tog många exempel, alltid lättare att förstå saker när man får konkreta exempel :). Efter skolan gick jag och lunchade med tjejerna på ett sjukt bra lunchställe, både gott och billigt samt att man får mycket för pengarna. 


Skola imorgon också och tack vare en kursare så slipper jag visa upp min hemmagjorda ekorre :). Sen är det helg :). Ska nog hälsa på mina föräldrar ett tag på lördag men jag får se.


För var dag som går är jag mer och mer säker på att jag har gjort rätt. Känns så skönt att veta det och att jag har en massa stöd bakom mig också. Men många har ju sagt detta till mig länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0