Jag klarade teeentaaan :D

Datum 2009-04-23 | Tid 19:38:59

JAAAA! Så jävla glad är jag, klarade tentan trodde det aldrig men ändå. Ska hämta den imorgon för att se hur många poäng jag fick. Ska iväg på quiz ikväll och det ska bli kul :). Imorgon blir det fest, var längesen jag festade så är på tiden nu :).
Jag förstår mig inte på vissa människor men det är kanske så livet ska vara. Jag vet att jag om ett tag kommer sluta bry mig överhuvudtaget och det lär bli snart. Kommer bli så skönt när det väl händer, jag bara väntar..


Kommentarer
Postat av: Marielle

är verkligen glad för din skull att du klarade tentan....

imorgon ska vi har roligt :) det behöver vi

2009-04-23 @ 19:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0