Komplicerat

Datum 2009-08-06 | Tid 21:06:23
Jag är trött och orkar inte göra något men jag vill göra något, börjar bli trött på att bara sitta och inte göra något. Hur nu detta hänger ihop vet jag inte men det är ju mig vi pratar om :). Komplicerad människa jag vet.

Imorgon klockan 15.00 är det jag som går ut från jobbet dörr med ett glatt leende på läpparna. Då behöver jag inte känna mig tvungen till något även om de ringer. Gillar de inte att jag tackar nej till fler dagar om de nu ringer så spelar det ingen roll för jag hade inte tänkt jobba där nästa år. Ska kanske inte säga för mycket nu.

På lördag då är det dags :).




Studentbalen 2007. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0