Mysdag

Datum 2009-08-24 | Tid 15:14:46
Idag är det en mysdag, vilket innebär att jag inte klär på mig vettiga kläder. Jag spenderar dagen i soffan varierat med bok och film. Någonstans under dagen äter jag lite, har dock inte ätit riktig mat än utan bara lite frukt men har inte varit hungrig direkt. Pojkvännen kommer också få sin beskärda del under dagens lopp.

Visst låter detta som en bra dag? Det är i alla fall tillåtet att ha sådana här dagar ibland. Fast faktum är att jag inte har något speciellt inbokat i veckan förutom imorgon kväll och då till helgen så lär bli fler sådana här mysdagar men det gillar jag. Förstår inte dem som måste ha saker och göra hela tiden, det är skönt att bara ta det lugnt ibland.

Igår sedan jag kommit hem gick jag till B2 och träffade Marielle, inget ovanligt kanske. Jag visade bilder från bröllopet och pratade lite om det, sedan blev det givetvis prat om massa annat också. En bättre vän får man leta efter. Vi förstår varandra och vi ställer alltid upp för varandra också. Det är sådan vänskap man ska ha tycker jag.

Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: mariele

tack för de fina orden. de värmde verkligen. du är också en underbar vän

2009-08-24 @ 18:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0