Ny dag och nya möjligheter

Datum 2009-08-12 | Tid 11:50:22

Så brukar man ju säga och visst det stämmer. Idag kan vi göra allt vi inte gjorde igår om vi nu känner för det. Igår gjorde jag i princip ingenting, mer än att jag fick en ny mascara och att jag handlade lite. Idag vill jag då göra lite mer och jag vet att jag och M ska köpa slips åt honom som han ska ha på bröllopet. Annars får vi se vad denna dag har att erbjuda mig.

I helgen händer det en massa saker i alla fall. På fredag ska jag ha party med lite roliga saker och på lördag ska jag och M på födelsedagsfest hos en gammal kursare till mig och sedan drar vi till Malmö. På söndag blir det nog att slappa men jag ska inte vara säker haha.

Väntar på att veterinären ska ringa, han var ute när jag ringde så han skulle ringa tillbaka. Han lät trevlig och jag har hört mycket gott om honom så jag är inte orolig.




Klänningen jag ska ha på bröllopet, snygg va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0