Julbak

Datum 2009-12-12 | Tid 08:11:11
Idag ska jag hem till min syster på lite julbak. Ska bli mysigt och det är kul att vi tagit upp den traditionen igen fast då har vi alltid varit hos min farmor och farfar men det är iallafall samma hus vi ska till :). Skå åka iväg om en timme och jag har ingen som helst aning om när jag kommer hem igen, det kan bli sent så det kommer inte bli någon bra uppdatering idag heller tyvärr.

Har inte hänt så mycket mer sedan igår mer än att det var Erik som vann Idol, men det var väntat! Hoppas nu bara Calle får skivkontrakt så småningom!

Vi hörs förhoppningsvis ikväll när jag kommer hem igen! Ska försöka ta lite bilder på pepparkakshuset vi alltid brukar göra, tro mig det är inte de traditionella som brukar förekomma. Något år har vi gjort en kyrka, vi har gjort ett tåg och några till som jag inte minns just nu.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas det går bra med bakandet idag sötnos? (:

Postat av: emma

ja båda var riktigt bra, men jag tyckte erik sjöng vinnarlåten bättre för han kan ta högre toner än calle :) allt bra?

2009-12-12 @ 17:20:45
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0