Äntligen fredag

Datum 2009-07-10 | Tid 18:06:42
Nu är det äntligen fredag och jag är ledig imorgon :). Känns som att det var hur längesedan som helst som jag var det men det var i tisdags. Idag var det sista dagen jag gick för A vilket betyder att jag inte har många dagar då jag jobbar heltid längre. Nu kan ingen komma och säg "Du går ju till fyra så du hinner ta ett inköp för mig". YES! Har i alla fall gått bra idag, slapp två promenader på grund av regnet. Inget kul varken för mig eller för dem.

Vet inte vad som händer ikväll får se lite, hade varit kul att göra något eftersom det var ett tag sedan jag gjorde något kul. Imorgon blir det kanske Degeberga marknad och så kanske hjälpa farmor och farfar lite.

Förresten finns det någon som kan mangla förutom i den äldre generationen? Eftersom jag inte kan mangla då jag aldrig gjort det slapp jag tvätta lakan eftersom de skulle manglas, ibland har man tur.

Nu ska jag fortsätta med middagen. Blir stekt potatis med köttbullar och stuvad spenat. Nyttigt och gott i alla fall spenaten :).

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Dagarna går verkligen sakta när man jobbar ;p

2009-07-10 @ 19:52:12
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0