Tillbaka

Datum 2009-07-07 | Tid 17:39:30
Nu är jag hemma igen, ganska skönt men samtidigt saknar jag att bo i ett hus. Är betydligt svalare än i vår lägenhet men kan ju inte bo hos mamma och pappa hela sommaren ändå så. Längtar till den dag då jag och M kan köpa vårt eget hus, jag vill jättemycket men får tyvärr vänta :/.

Fick ett inte allt för överraskande samtal idag, många kan nog gissa sig till vem det var som ringde. Jo, det var självklart de på jobbet. Hade sett framemot en ledig helg men ska jobba på söndag. Inte många timmar men ändå. Nästa helg ska jag ta mig tusan vara ledig och det kommer jag också vara för jag kan inte jobba då helt enkelt. har ju en stor fest att fixa med.

Har inte mycket mer att skriva egentligen, ska fundera ut något man kan äta ikväll men det är inte det lättaste. Är inte sugen på något i denna värmen direkt.

Vissa människor är konstiga, såg en kvinna som var ute och gick med sin hund och på hennes axel satt där en grön papegoja, vem går runt med en papegoja mitt i stan?

Längtar tills nästa fredag då M fyller 25, han kommer bli så glad. Sedan väntar resan i augusti :).

Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0