Jobb

Datum 2009-05-11 | Tid 17:48:50
Idag ringde samordnaren för mitt sommarjobb och fårgade om jag kunde jobba midsommarhelgen, vad tror ni jag svarade? Självklart sa jag ja! Får ju pengar för det dock är det bara lördagen och söndagen men lördagen räknas som storhelg ju. Gött! kompenserar ju lätt för den helgen i augusti som jag inte kan jobba.


Idag har jag inte gjort alltför mycket, mest tagit det lugnt inför skolan imorgon som är på eftermiddagen hur drygt är inte det? Föredrar att ha skola på förmiddagen så att man har resten av dagen fri. Nåja har än en gång gett mig in på Läckbergs böcker, de är bara så bra. Läs dem om ni inte redan gjort det, ett litet tips bara.


Vart och fikade med Marielle en stund igår på Grappa, det var trevligt som vanligt. Grappa är ett jättemysigt ställe med god mat med mera, trevlig personal med vilket är A och O för min del :).


Nu ska jag återgå till min bok Isprinsessan. På återseende!


Arrivederci!


Liten uppdatering:

Fick ytterliggare ett samtal från samordaren på jobbet. Fick reda på att jag börjar en hel vecka innan än vad jag trodde. Ska även ringa sköterskan för att höra om delegering osv.. vet även vilka dagar jag ska gå bredvid nu. Skönt med mer pengar i juni för jag hade ju inte så många dagar den månaden men nu så. Är glad att jag har ett jobb i sommar även om det kan innebära mycket slit och stress, minns hur det var förra året men det blir nog bra eftersom jag är van denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0