Julklappsshopping

Datum 2009-11-27 | Tid 16:40:35
Idag har jag och M varit på Nova Lund för att handla julklappar. Gick ganska bra men är fortfarande någon julklapp som saknas, får fixa det nästa vecka. Köpte även julkort som ska skickas iväg nästa vecka. Blev nöjd över mina köp och jag tror att de alla blir glada av det de får. När vi var klara och skulle till bussen fick vi springa för att hinna med den sedan fick vi springa för att hinna med tåget. Hade fyra minuter på oss och det var ändå en bra bit att springa från busshållplatsen till perrongen. Nu har man fått motion iallafall haha.

Om någon timme ska jag åka tillbaka till Lund för att julbaka med Sarah. Kommer bli himla mysigt! Blir alltid så glad av henne och jag känner att jag behöver det efter vissa saker som hänt.

Har inte så mycket mer att berätta just nu, kan inte säga vad jag köpt ju ifall de nu skulle läsa bloggen. Just det, har fortfarande inget resultat från examinationen. Börjar snart ge upp hoppet om den. Det jag blir så irriterad på är att vi har en deadline när det ska vara inne och skulle det lämnas in för sent är det ett U direkt. Lärare då kan ta hur lång tid på sig som helst. Får se om jag får veta på måndag men har inga stora förväntningar.

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: emma

härligt (: ikväll är jag med pojkvännen. vad hittar du på sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0