Beroende

Datum 2009-09-14 | Tid 16:29:50
Det är alldeles för lätt att bli beroende av olika saker. Alla har nog någon gång under sitt liv varit beroende av något. Jag blir oftast beroende av ätbara saker. Just nu är det Ben och Jerryglassen som gäller. Har fått en ny favorit idag, nämligen Phish food. Gudomligt god och verkligen värd de 50kr den kostar :). Har ni några beroende?



Idag har jag varit ett ärende på banken, annars har det inte hänt mycket. Känner mig fortfarande lite sliten och är frusen idag. Är ju sådana tider nu. Har även läst klart en av kurslitteraturen, det gjordes imorse. Vet inte varför men jag fungerar bäst på morgonen när det gäller att plugga. Får ändå försöka läsa lite från den andra boken ikväll. Blev i alla fall bestämt att jag och mitt arbetslag ska till en förskoleklass imorgon, ska tydligen följa med dem på utflykt. Ska bli himla mysigt :). Var så längesedan som jag var i kontkat med barn på det sättet. Saknar att ha VFT, men nästa termin då är det dags igen. Hoppas jag inte måste vara på en Ur och skur för det har jag redan varit på men risken är nog stor, är inte mycket för att vara ute i dåligt väder. Ajja, det löser sig!

Får se om vi har något ätbart i kylen som vi kan ha till middag ikväll.


Arrivederci!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0